• Özdilek Holding Kuruluşları
FIRST COMPANY FUNFAIR ÇEVRİM İÇİ MAĞAZA
444 44 16

ISO 9001 Kalite Yönetimi Politikamız

  1. Kaliteyi doğru tanımlamak:
    1. Kalite, bir yaşam tarzıdır.
    2. Hepimizin görevidir.
    3. Müşterilerimize karşı sorumluluğumuzdur.
  2. İnsana ve insanın gelişmesine önem vermek.
  3. Her işi ilk defada doğru olarak yapmak.
  4. “Müşteri varsa biz varız” düşüncesiyle satış politikamızı “müşteri memnuniyeti” üzerine kurmak.
  5. Kaliteli iletişimin olmazsa olmazlığını benimsemek.
  6. Sürekli gelişmek.
  7. Yapılan her çalışmanın “Türkiye’nin gelişmesi” demek olduğunun ve “dünyaya katma değer sağladığının” bilincinde olmak.
  8. Risklerimizin farkında olmak ve risklerimize çözüm üretmek.

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Politikamız

  1. Müşterilerimizin mutlaka memnun olmasını sağlamak.
  2. Tüm çalışmalarımızın çözüm odaklı olmasını sağlamak.
  3. Tüm şikayet, talep ve beğenileri kayıt altına alarak takibini sağlamak.
  4. Objektif ve müşteri odaklı olmak.
  5. Yasal şartlara dayalı hizmet sunmak.
  6. Şikayetlere dönüşte ve şikayet çözümünde en hızlı firma olmak.
  7. Ürün ve hizmet kalitesinin sürekli iyileştirilmesini sağlamak.